ErgoInGambia.reismee.nl

Aankomst in The Gambia

Hey iedereen! Het is woensdag 11 januari.

Enkele dagen geleden zijn we aangekomen in Gambia. De vlucht was heel goed meegevallen en er stonden taxi's ons op te wachten aan de luchthaven. Toen zijn we snel even naar de winkel geweest om het hoognodige te halen. Uiteindelijk zijn we naar het GamMolhuis gereden om ons te installeren. Dit was even een shock voor ons. Het huis is even niet bewoond geweest en was dus heel vuil. We hebben samen gepoetst en alles in orde gemaakt. Ik voel me soms wel een aap in een kooi in dat huisje. Er komen heel veel kinderen kijken aan de ramen en roepen allemaal 'hallo' naar ons. Ze hebben al een liedje voor ons gezongen

Laughing

's Avonds zijn we met ons allen gaan eten op paradise beach. Onze eerste dag was al snel om gegaan!

Dinsdag ziijn we de schooltjes gaan bezoeken waar we stage zullen lopen. Het zijn 2 schooltjes waar we staan: Kobisala nurcery school en Sanyang Lower Basic School.

Vandaag was onze eerste dag op de stageplaats. We hebben eerst afspraken gemaakt dat we niet komen lesgeven maar dat we echt therapeutisch zullen bezig zijn. Dit wordt door sommige leerkrachten nog niet echt begrepen.

We proberen nu ons internet in orde te maken voor in ons huis. We hebben wel een internet café bij ons om de hoek, dus moest dit niet werken dan hebben we nog altijd een plan B!

Hopelijk tot snel!

Vele kusjes Astrid, Emma & Charlotte

Eline Claes

Oh super zo dat eerste bericht lezen! Doen jullie goed daar, amuseer jullie nog! ????

Petra Gielen

Heel fijn om te horen dat jullie geïnstalleerd zijn en al kennis hebben gemaakt met de stageplek! We weten dat jullie even moeten wennen aan de nieuwe omgeving, cultuur en mensen maar zijn er zeker van dat jullie daarin met glans zullen slagen!! We geloven dat jullie alle drie samen een geweldige en onvergetelijke levenservaring opdoen in het mooie Gambia. Tot heel binnenkort! Veel liefs!!

Laura Hoogland

Keitof om te lezen!! Veel plezier samen en hopelijk doen jullie een ervaring op om nooit te vergeten!!!

Brigitte Massa

Ik ben benieuwd naar meer nieuws!! Veel succes ????

Brigitte Massa

Veel succes!!!

Paula

Heel veel succes met jullie stageplaats!
Het zal een ervaring zijn om nooit te vergeten!
Geniet maar van de warme zon, terwijl wij hier gaan bibberen!
????????????